خلاصه کتاب کتاب صوتی «قدرت من هستم» توسط نویسنده موفق آمریکایی؛ «جول اوستین» نوشته شده است. این کتاب برای اولین بار در سال 2015 به چاپ رسید و در همان سال به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این نویسنده تبدیل شد. همان‌طور که از عنوان کتاب نیز مشخص است، نویسنده در کتاب مذکور به قدرت "من هستم هایی" که هر فردی در زندگی روزمره خود چندین بار آن را تکرار می‌کند پرداخته است. در واقع نویسنده معتقد است که افراد با تکیه بر همین "من هستم ها" موفقیت‌ها و شکست‌های زندگی خود را می‌سازند. تحلیل کتاب صوتی قدرت من هستم: جول اوستین در کتاب صوتی قدرت من هستم به دنبال یادآوری این نکته بسیار مهم است که انسان با فکر کردن به هر چیزی و با انتخاب هر صفتی برای خود، آن را به سمت خود می‌کشاند. به‌عبارت‌دیگر شما جه از صفات خوب و چه از صفات بد میان جمله " من هستم " استفاده کنید در واقع آن را به سمت خود کشانده‌اید. بنابراین حتی‌الامکان سعی کنید که در زندگی خود از جملات مثبت استفاده کنید، به‌عنوان‌مثال اگر در زندگی خود به طور مکر ...